Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

понеділок, 11 липня 2011 р.

Старенький харлєй =)

Вчасно згадала, що у кума день народження, так як приїхати у мене не виходить (начхальство сволочі не пущяє у відрядження), то принаймні привітаю листівочкою. А так, як кум творча особистість, яка вічно загружена роботою, і для нього джинци - звичний одяг, то вийшло отаке,

а ключик, маю надію, буде якщо не від харлєя, то, як мінімум, від якогось BMW X5 =)
Повези мене туди, де природа сама,
Повези мене за місто, де асфальту нема,
Повези мене туди, де зелена трава,
Повези, повези, старенький харлей.
(с) Мертві пітухи
фотожопив канешно що Мірек =)

0 коментарі:

Дописати коментар

Дякую за ваші коменти =)