Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

четвер, 7 липня 2011 р.

Лавандові нотки

Сьогодні, вірніше декілька днів тому мене порадувала приємним сюрпризом 1 дівчинка з Дніпропетровська, виславши мені свіжу лаванду, яку я нині забрала з пошти. При пересилці букетик правда трішки постраждав, але тим не менше, аромат стоїть на всю хату.
 А оскільки хочу привітати з днем народження одну дівчинку з форуму, то запах лаванди надихнув мене на таке. 

Спробувала ФлаверСофт, якого нагребла з жадності всьо там же, в америк. магазинах )) Сподобалось, а чого він у мене так довго валявся??
п.с. фото, як завжди полуношне, а Мірека немає,  щоб пофотошопити.

2 коментарі:

Дякую за ваші коменти =)