Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

четвер, 14 липня 2011 р.

Доробила літо =))

  Питала порад, що бракує оцій    листівці. Я приміряла велику МС, но нітот кампот, але Velana порадила додати метеликів, тож я нарила вдома ще маленьких і, здається, вийшло так нічого )) 

Дякую Velana!

6 коментарів:

  1. З метеликами набагато краще! А якого кольору листівка? O:-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую. Зважаючи, що у мене монітор трохи прибріхує кольори, думаю, що, швидше за все, такого, як на першому фото. Яскраво-салатового =)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень классная! Бабочки её действительно дополняют!
    А у тебя есть дырокол МС бабочка?
    Я так давно её хочу!!А если не секрет, за сколько ты её покупала и где?

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо. Дырокола нету, а бабочки мне девочки прислали с АТСками. Но очень хочу эти дырики МС, или не МС, а просто бабочки

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти =)