Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

суботу, 24 вересня 2011 р.

Забракло ДІМ ?!

Поки акумулятори до фотоапарата заряджаються так так я нарешті зробила це - купила їх  то напишу про свій досвід з наборами DIMENSIONS

Так от, я ще і вишивать магу =) Але оскільки я пробую бути мультизадачною, тобто кухня/тіві/вишивання. то не додивилась кольору значка в схемі і 2 дні щиренько вишивала фіолетовим кольором замість зеленого, потім прийшлось "пароть" про сумне не будем. Ну і звичайно забракло мені з тим "шиєм-порем" ниток одного кольору, а так, як я блондинка і протупила написати на пасіделках, то я зразу в неділю написала в ДІМ тутечки форма. На наступний їхній менеджер відповіла, що моє прохання розглянули і вислали ниточки. Ждьом 14 днів.
..
Не пройшло і 14 днів, але +/- десь так і я витягнула зі скриньки лист від ДІМа. В ньому 2 моточки кольору, котрого забракло, і ще на тій бобінці не 91 см пасмо, а 182 см, тобто удвічі більше, ніж я просила =)
Ось фотопрув. 
Питали дівчата скільки я заплатила. Так от "Нічого не платила". ДІМ досилає нитки безкоштовно. (зліва папірчик то, митна декларація, чи шось типу того, там у вартості всюди нулі). НУ звичайно, в розумних межах. я так думаю. Бо реально буває, що не вистачає на 5-10 хр. але не 5-6 пасм.
пиес. А, ще згадала, на запитання де купувала ДІМ, писала, що на 123стічь. Ну бо так воно й було.
пиес2. намутила щось з заливокю тексту, не можу виправити =((



0 коментарі:

Дописати коментар

Дякую за ваші коменти =)