Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

четвер, 8 вересня 2011 р.

Ліліні цукерочки до 13.11.

Тільки вчора відсвяткували рочок похресниці, а сьогодні рочок у синочка чарівної форумлянки з-за океану Лілі. І з цієї нагоди вона розігрує отаку цукерку
подробиці у блозі отут 
І хоча я не дуже активно коментую, бо ніяк не розберусь з тим блогом і не вмію відслідковувувати коментарі, сподіваюсь це не стане причиною дискваліфікації.
Ну і Ліля просила відповісти на 3 запитання, відповіді продублюю і тут. Отже.
1. чому ви додаєтеся на цукерки? 
для мене участь у цукерці  - це можливість знайти купу щоденників\блогів рукодільниць, які записались до чи після мене. А вже звідти почерпнути щось цікаве. 
2.як часто ви вигравали? 
у цукерках ніколи 
3.що треба робити, аби виграти цукерку?" 
 трішки фарту


2 коментарі:

  1. Дискваліфікації точно не буде. Я знаю, що мій блог читаєте. Та й те, що ви є форумлянкою на ДП, чия кнопка є в мене на блозі, грає неабияку роль.
    Дякую за окреме повідомлення!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за можливість участі у цукерочках =)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти =)