Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

вівторок, 7 лютого 2012 р.

Цукеркове summary


Привіт любі мої.
Зібралась  з думками, запхала навушники у вуха з моїм новим коханням – Алессандро (щоб не чути телефонних дзвінків) і займусь обіцяним розіграшем. Але спочатку "анапагаваріть" =)
Правду казав вчора на переговорах представник Піднебесної, що рік дракона – рік несподіваних подій, і десь воно так є, бо після настання нового року за східним календарем, навалило різних несподіваних пропозицій, які я дуже люблю. То є різні міжнародні проекти, і при чому від людей, від яких я навіть їх не очікувала.
Тому живу зараз десь в дорозі між аеропортом-трускавцем-львовом-іншими районними центрами. Це типу оправдання своєї пропажі у блозі =)
Ой, щось я розписалась (це все Алессандро=). Отож.
Коли оголошувала цукерочку, то думала, що на неї буде бажаючих десь з 30, і на нових ПЧ я не очікувала, а їх АЖ 72. Але приємно, що у блозі є ВИ, які ніколи не скажуть, що я тринькаю гроші на нікому непотрібну макулатуру. а свій час – на аплікації, і підтримають фото найбездарнішої витворяли =)) за це – величезне муа.
 Я ще не по всіх блогах походила, але планую їх  усі переглянути =) (наявність банера не перевіряю, бо вірю у чесність).
 Планувала його за допомогою живого рендомчика, але ну ніяк немає часу на це, бо тоді розіграш відкладеться ще мінімум на 2 тижні.
Отож пабабам
..

.
Сьогодні рука пана рендома посприяла тому, що пані фортуна  посміхнулась

А №58  це у нас  *~Dina~*  
 Але мені так і руки чухались ще щось розіграти, тому маленьку карамельку з доброї волі рендома я відправлю до
..
.
бум

до тезки, якій пан рендом присвоїв №45  Natali83821  
Дівчата,  залиште свої координати на мейл natalusja@gmail.com
А всі, кому на цей раз не пощатисло, не засмучуйтесь.  Бо мені сподобалось збирати цукерочки  =)
Гарного всім сонячного дня і кохання  у серці =)
Ну і, звичайно, для настрою -  мужчина, з яким я щодня прокидаюсь .. в навушниках і засинаю. А також в телефонні, в машині і постійно в плєєрі =)
ну і ще одна з моїх улюблених, без відеоряду, але дуже кльова



21 коментар:

  1. Какой приятный сюрприз! Спасибо огромное за возможность полакомиться скраповой сладостью! Все, больше нет слов, одни эмоции!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ух, ти...Алесандро.... я подумала, що це в тебе коханого звати Алесандро)))))

    Вітаю переможниць)))

    Натусь не пропадай на довго)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. =)) Алессандро це нове кохання. від якого трохи потерпають сусіди, бо не завважди слухаю в навушниках.
      Старатимусь не пропадати, але попереду ще сесія =)

      Видалити
  3. Спасибо за розыгрыш!!!!!
    Поздравляю победительниц!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. поздравляю победительниц, заходите ко мне на конфетку

    ВідповістиВидалити
  5. Сонечко, оце ж в тебе рік розпочався;) Бажаю отримувати задоволення від кожної миті, а час на творіння з'явиться, от побачиш! Вже як дорвешся;) то ))))) І Алесандро так нічогенький, можна закохуватись;) )))
    Щедрість твоя не знає меж! Аж дві чудові рукодільниці ощасливлені:) Мої вітання!!! Приємної творчості!

    ВідповістиВидалити
  6. Це так круто... я сама трошки тепер багата на події... але в більшості на скрапові) і знаю як то класно коли вони так неочікувано підходять)

    Вітаю переможниць!)

    ВідповістиВидалити
  7. я в тихом шоке... нет слов... одни эмоции, которые меня переполняют. Радость так и вылазит из всех щелей. СПАСИБО! вот оно счастье! так и хочется всех обнять и расцеловать. но ладно, я умолкаю. пойду переваривать произошедшее...

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю дівчаток ))
    і повністю розділяю твоє кохання )))
    ВІн справді суперовий!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Приглашаю вас за наградой! http://natali83821.blogspot.com/2012/03/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити
  10. Поищи под елкой...там,в
    подарках,
    Для тебя припрятана ЛЮБОВЬ...
    В лютые морозы греет жарко...
    Ты бери-прошу,не прекословь...
    Поищи на елке,средь игрушек
    Яркими гирляндами-МЕЧТЫ...
    Для тебя не жалко,потому что,
    Сказочно прекрасена в этом мире-
    ты...
    РАДОСТЬ и ВЕСЕЛЬЕ,и УДАЧА-
    Все переливается,горит...
    А звездою на макушке-Счастье...
    И его ты тоже забери.
    Поищи под елкой-там, в
    подарках,
    ГРЕШНОСТИ и НЕЖНОСТИ букет,
    Все,что так прекрасно,живо,ярко
    Я сложила в праздничный пакет!С Новым Годом!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти =)