Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

середу, 7 грудня 2011 р.

А тим часом..

Так і хочеться почати допис традиційним "даєрі привіт", але даєрі то є даєрі, а тут бложик, рукодільний, тому пишем про рукотворне =) 
А поки моя муза засмагає десь на Гаваях, виконаю хоч частину обіцянки і похвалюсь. Не так давно, я ще це пам*ятаю, у мене була думка, що цукерки - це тотальна несправедливість, адже у них переважно щастить тим, у кого і так добра повно. Але як тільки я навчилась більш-менш користуватись блогом, я зрозуміла, що у цукерочках важливий не сам факт виграшу, а те, що у коментах чи лінках мр.Лінкі можна знайти цілу купу цікавих блогів. Через що я власне і почала записуватись на цукерки.
Але як то часто буває, коли ми щось дуже заперечуємо, воно з нами і стається і тут пабабабам!!!

Після якогось важкого трудодня я сіла за ноут, щоб розвантажити голову від дурних думок і завдань  і подивитись, що за кілька днів навитворяли мої Folowers =) Але тут на мене звалився мішок .. з цукеркою. Та ще й сюрпрзною. І від кого б ви думали? Від Гру-у-у-у-у-ушечки, чиї штампи я дуже люблю і маю їх цілий кульок. 
Якщо ви думаєте, що на тому усьо закінчилось, то ви дуже помиляєтесь. Бо далі мила і щедра дівчинка Іринка обдарувала всіх, хто прагнув солоденького стадом..нє нє. не баранів, а оленів =))
Олені чекають поки я їх припасую до новорічної листівки. Ну але ж моя муза то на Гаваях на вакаціях, то квітів їй подавай
А далі знов був тяжкий морально трудодень і ... очевидно фортуна вирішила мене знову побалувати. Бо прийшовши додому і засівши за читання я з великим подивом виявила, що знову виграла. На цей раз цукерочку, нє..цілу коробку чиколяди =)) від Тані Nusik і блогу Скрапбукінг по українськи.

 Ну потішилась я, то слабо сказано. Я просто верещала на всю квартиру =) Як сусіди, серед глупої ночі не викликали міліцію я дивуюсь 
Далі про перипетії забирання тих цукерок я писала отут
Але ж я така тваринка, що поки ті акумулятори зарядились, то я зі своїм склєрозом уже усьо потасувала по кульочках, коробочках баньочках, а частину тут же пустила в "дєло" =( тому фоточки є, але дуже непристойної якості.
Єдине, що можу сказати, маю трохи проблему з "глазомером", бо те, що в інеті на картинці маленьке, насправді виявляється "огромнєйше", ну і, відповідно, навпаки (але то не про цукерки, а про інет-закупи) =)
Так от уявіть собі коробку від піци, від великої піци..нє! Від кінгсайс піци. Так от там було стільки всього, що я вже навіть не кричала від радості, а просто перехопило подих!
..
Ну і з останніх подій цього місяця. Шукала я в інеті всяке-різне листівкове. Десь у даєрі знайшла посилання на цікавий МК, додала його у лінки, ну і традиційно побродила по блогу. Аж тут апЪ і вуаля .. цукерочка, та ще і яка..ви-и-и-и-ирубки. Після того, як організатор однієї СЗ прислала мені вирубки-метелики, я ними марила, тож швиденько заскочила в останній вагон цукеркового потяга. 
І ось я зауважую, що не всі блоги бачу у стрічці, включаю гуглрідер, а там омамамія і тисячі падаючих хомяків (дівчата з ДП знають той смайл). Ізоленту знов вибрав рендом!
..
А на сам кінець, хочу подякувати всім дівчатам, які розігрують цукерочки - це так здорово=)
..
Ось і казочці кінець..а хто дочитав до кінця, той молодець, бо дізнався, що Ізолєнта вже довший час шукає ідею та привід для  цукерочки =)




2 коментарі:

  1. Ізолента - Вітаю, Вітаю, Вітаююю!!! Та ти фартова дівка;) Придумуй швидше привід, бо я вже хочу записатись!))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую дякую =)) Ото розгребусь з подарунками Миколайними і буду перебирати календар =)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти =)