Моє фото
A свiт - вертеп. Kажу я з гiркoтoю: цeй свiт - вepтeп. I, мaбуть, щoнaйвaжчe - y ньoмy зaлишaтиcя coбoю, віi пepших днiв свoїx i дo ocтaннix нe бyти нi aктopoм, нi сyфлepoм, нi лялькoю на пaльчиках oблyдних, a лиш сoбoю кoжнoї гoдини, a лиш сoбoю кoжнoї xвилини, з лицeм oдвepтим твepдo йти нa кiн...(c) M.D.

вівторок, 25 жовтня 2011 р.

олЕні, Олені..

Олені оо-о-о-олені, небриті і неголені..отак наспівуючи я додоавалась до участі у  оцю карамельку з оленями.
Але ініціаторка карамельки була настільки доброю і щедрою, що виграли всі, хто записався на неї. А отже і я теж. І нині, примчавши після тяжкого трудодня, у поштовій скринці я знайшла конверт з отаким багатством. 
Недаремно на роботі мені нині ввижались якісь образи новорічних листівок. 
Дякую Іруся за щедрість і море позитиву!
А ще хочу сказати, беріть участь у цукерочках і вам обов*язково пощастить у найнеочікуваніший момент =)

5 коментарів:

Дякую за ваші коменти =)